Jobb med fyra timmars lunch

Hej på er
Sitter på jobbet nu . Har inget att göra just nu när alla andra är på möte så jag va nyss och kastade på ett retur paket till Nelly med ett par leggins som jag beställt men när jag fick hem dem så va de trasiga i benet och alldeles för stora så beställde en mindre storlek så hoppas de kommer hem snart igen :)
Ska jobba heldag idag så jag fick 4 timmar lunch idag för mih handledare hade tagit ut komp idag de tyckte vi om ! :) Stoffes mamma bjöd oss på luch idag på simhallen också :)
Annars så bara sover jobbar och äter jag och har kommit underfund med att det är det livet kommer gå ut på sedan ... Pust!!!
Och man får inte glömma att det bara är 10 dagar kvar til julafton och 19 dagar kvar tills jag fyller år ! ;)

Imorgon är jag ledig ! Om jag längtar ! Och på torsdag blir det julklappsshopping ! :)

Nu ska jag fortsätta med arbetsuppgifterna så kanske jag får sluta tidigare om jag skött mig ! :P

PUSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0