Idol & yatzy

Hej på er . Dålig uppdatering nu igen .. bäää :P
Ikväll så var jag, jag upprepar VAR på bra humör tills jag fick psykutbrottet på killen som bara skulle ut o ta "EN" öl med grabbarna på briggen ! EN var det .. NAE! så jag fick åka hem själv för mongot är kvar i stan . Japp och ni som har förhållande förstår just nu precis vad jag menar med att vara förbannad på nått killen inte förstår sig på alls och de gör mig ännu mer förbannad.
MEN iaf ... jag Lena Angie och Emmelie har iaf varit hos  angie och kollat idol och självklart vann superduper duktiga Jay !
EFter de så spelade vi lite Yatzy och jag kom faktisk tvåa av 3 personer idag så jag va inte sämst för de va Lenis ;) mohahaha
Och Angie bjöd på skumtomtar och jag skojar inte om jag åt upp alla själv och jag har faktiskt lite ont i magen :P men gott vare ! :D
Imorgon vet i hunna va som händer men jag ska ev vara barnvakt till fisrumpan som är rädd för hitta Nemo på kvällen :P

Just nu sitter jag och kollar på en helt obegriplig familj på MTV guess who? ........

.....Osbournes såklart ! Vilket pack !

HAHA  och anledningen till att jag sitter och skriver här mitt i natten är att jag inte vågar gå o lägga mig själv ... JAPP Jag är själv och ni vet ju vad jag tycker om de ;)

Puss och gonatt ... när nu de blir :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0