Mysteriet är löst !

Haha som sagt , ibland blir jag faktiskt lite rädd för mig själv. Berättade ju igår att jag hade slarvat bort mina ringar när jag städade. Jag & stoffe letade som F*n här igår men inte ett spår av dom :P
När jag idag gick runt och lallade lite för mig själv , småplockade lite skräp inne vid tv:n och skulle slänga det ser jag nått som glimmar till nere i
papperskorgen ! HAHA .... där nere bland äckliga rester och skräp ligger ringarna ! Jag är glad men ringarna luktar lök :D
Så nu är ringmysteriet avskrivet !

Nyss var jag inne hos mina kusiner dom har grillat korv i detta "underbara" väder så jag smög in dit och käkade lite :)
Och nu ska jag traska ner till stallet och mocka och greja :P

Lördag kväll är än så länge ett oskrivet blad. 

Puss ! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0