en spontan mys torsdag :)

Hej & hallå!
Igår så tvättade jag & cristoffer våra bilar sen var jag i stallet och fixade :) På eftermiddagen kom Petter och Malin förbi på en fika och vi bestämde oss för en myskväll med tacos , film och övernattning :) Myspys !
Idag har jag sooooovit ! Skolångesten har kommit krypande tror jag och jag är nog inte ensam om det.. ! Uch , det värsta är att det här är sista lovet innan sommarlovet och dit känns det som en evighet till
. KOMMER VI ATT ÖVERLEVA?! det är frågan ! ;)
Har fått en blåsa på tungan också ( på kanten av tungan precis vid tanden kan man säga) för er som gör stora anteckningar på mitt liv ! ;D haha
Dom ringde även från mitt sommarjobb i morse klockan halv 9 !!!! HMMM ... och sa att jag har fått sommarjobb ! Vilken lycka VILKEN LYCKA ! THAILAND HERE I COME BARRE ! ;)

               

Puss !♥
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0