Sjuk!

Idag är jag sjuk ! Jag känner mig inte så dålig men jag har täppt näsa och snoret bara rinner. Det är dom där attans barnen på förskolan som har smittat mig . så idag blir jag sängliggandes ....
Hoppas bara att jag blir frisk tills på lördag då vi ska ut och äta med killens jobb .
Känner mig allmänt nere just nu , beror nog troligvis på årstiden skulle jag tro. Åh ,kan ingen solstråle bara göra min dag!
Nä, nu ska jag återgå till att göra absolut inget så får vi se om jag fullföljer den här bloggen eller om jag lägger ner :) 
Har funderingar på att göra ett inlägg senare om mina minnen och upplevelser ifrån Kinaresan :) Men det återstår att se :)
Ha en fortsatt bra Torsdag !
<3


Kommentarer
Postat av: Fia

Krya på dig!

2009-11-20 @ 09:58:56
Postat av: Anonym

Tack så mycket :)

2009-11-20 @ 13:38:17
Postat av: paula

tack så mycket :)

2009-11-20 @ 13:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0