Nu får det räcka !

Åhhhhhhh nu får det vara nog!  Igår var jag på min praktik fram till luch och därefter fick jag sån sprängande huvudvärk och blev helt kallsvettig så min handledare sa åt mig att gå hem och vila .
Så idag är jag hemma i hopp om att jag ska bli bättre.
Jag förstår inte att jag kan bli såhär sjuk och att de aldrig går över.
När jag va mindre var jag aldrig sjuk men nu för tiden är jag sjuk 24 timmar om dygnet och 7 dagar i veckan känns de som !!
Nu blev de här ett väldigt negativt inlägg men jag är nog ganska negativ till de mesta just nu..
Blää på att vara sjuk
Blää på vädret
Bläää på vissa falska & elaka människor
Blää på praktiken

De enda som inte är blä just för tillfället är Stoffe & Malin <3

Just de en sak till ...
Blää att min rosa dator är sönder ! :(
HEHE ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0