Städtajm :)

Hej! :)
Började städa för bara en stund sen men lyckas verkligen inte komma någonstans, beror nog på att det är såååå tråkigt ! ;)
Igår åkte jag och Christoffer till Norrköping för lite mellandags shopping men kom hem näst intill tomhämta ! VILKEN BESVIKELSE ! :( Saken var att vi gick nog igenom alla fyra husen med affärer , men jag tyckte verkligen inte att nått var fint... Jag köpte iallafall två stycken jeansleggings och stoffe en tröja.
Kollade även runt lite efter något jag kan ha på mig på torsdag när det är 80-tals tema på nyårsfesten .. men hittade inget bra eller snyggt på den fronten heller!
Imorgon så ska jag och Malin åka till Norrköping igen för att hon ska fixa mina naglar :) vi skulle ju igentligen äkt innan jul men det blev ju sånt busväder så vi åker imorgon istället :) Funderar på att kanske gå lite i affärer medans Malin har kunder :)
Nu ska jag fortsätta städa !

/ Puss Paula ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0