sängen :)

Hellu :) Snart blir det att burra ner sig i sängen för att sova och förhoppningsvis bli lite bättre :)
Stoffe ringde för ett tag sen och sa att han va påväg hem från Norrköping så han är nog hemma vilken sekund som helst.
Nu är det ännu en arbets vecka till men just nu känner man att man faktiskt får stå ut för nästa vecka är det ju ändå lite lov/semester.Åh vad efterlängtat från min del iallafall:)
Sitter och kollar lite på sista minuten resor till Thailand :) Hoppas att vi ska komma iväg runt första Januari , skulle vara så himla skönt :) Men vi får se, det kan ju ändra sig ...
På fredag ska jag följa med min sötnöt Malin till Norrköping och hon ska fixa mina naglar och göra tippar eller ad hon pratade om :) kul !:)

Nu ska jag hoppa in i ducshen innan stoffe kommer :)




/Puss Paula <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0