HALLELULIJA!!! HALLELULIJA!!! LOOOOOOV!!! :D

Hej hopp!
Nu är skolan slut för i år
! Ghuuuuud vad skönt ♥♥
Vi gick bara ca 2 ½ timme i skolan idag sen slutade vi :)
Igår var iallafall jag och stóffe i Ankarsrum hos Malin ♥ & petter och kollade på den nya Wallander filmen "skytten" den var faktisk riktigt bra :)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer . stoffe slutar vid 4 så kanske blir att hitta på något då :P
Imorgon ska jag & stoffe fixa våra julklappar :) Så blir troligtvis en heldag på stan ..för det lär ju troligtvis inte vara NÅGON mer än oss som tar jul shoppingen i sista stund ;) HEHE !

Nu ska jag ner i stallet och mocka och sen vänta på att stoffe slutar :)

/Puss Paula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0