DUNTÄCKE !!!

hej!
har varit vaken så gott som hela natten så imorse när klockan ingde vid 06:30 ringde jag till min pratik och sa att jag stannar hemma idag. Därefter somnade jag om till kl 12. vid klockan 2 åkte jag med min syster in till sjukhuset och dom konstaterade att hon hade öroninflamation....men jag verkade nog mer sjuk än min syster när vi var där :P
Nu är vi iallafall hemma igen och jag tänker lägga mig framför en film med mitt stora duntäcke och vila.
Har lite ångest också .... på min praktikplats fick jag reda på förra veckan att dom hade löss ungarna!!
Väntar bara på att första fallet att vinterkräksjukan kommer också !

Har ni tänkt på att det inte är många dagar kvar på 2009 nu , och vad konstigt de kommer låta att säga 2010 :P
Men året börjar ju bra för min del :) Blir ju 19 :)

Nej, duntäcke var det !


/ Puss Paula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0