3 dagar kvar till julafton :)

Hej ni glada ! :D just nu sitter jag hemma hos tommy och väntar på att jag ska börja min andra lektion för dagen som är svenska .
Hade engelska på morgonen och efter skulle jag igentligen haft turism och konferans men våran lärare var bortrest idag så vi fick arbeta själva :)
Men annars har det inte hänt så mycket, jag och Linnéa var ute och åkte och pratade lite skit igår . Och härrom dagen hade västervik storbesök av Malin och Petter som var i stan och sladdade lite ..MER BRETT ! HAHA ( ett intern skämt )
Annars är det ju bara 3 dagar kvar nu till julafton och jag köpte den första jukklappen idag till mamma :)
vad jag själv önskar mig är väl pengar till en resa och lite småsaker till hemmet , som tallrikar ,glas osv .
Har även önskat mig en rosa electrolux handdamsugare :) Blev så kär i Malins :D hahah
Nae nu ska jag äta lite innan man ska tillbaka till skolan :) Känndes faktiskt ganska bra att komma tillbaka till skolan idag :P ( Mindre risk att bli sjuk ) :D
Heeeejjjdååååå
/puss Paula ♥

Kommentarer
Postat av: Malina.

Vi MÅSTE åka mera brett! :P Haha..

Snuffsi, du ska ju inte köpa någon egen dammsugare, du ska ju komma hit och köra rally med min :D

Hoppas du kommer hit ikväll! Saknar dig <3

Puss puss puss <3

2009-12-21 @ 15:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0